Обзор на бранша - Industry PreView – отраслов обзор
Нито една компания не работи във вакуум. Освен съществуващите и потенциалните клиенти в Интернет можете да срещнете и различни организации, пряко или косвено свързани с Вашия бизнес, проекти, предвидени за една или друга аудитория и накрая, Вашите преки и косвени конкуренти. Анализът и правилната интерпретация на актуалната информация за присъствието на отрасъла в мрежата ще позволи:
Да се определи степента на присъствие и оптималните форми за въздействие върху целевите групи; Качествено и количествено да се оцени активността на конкурентите в отрасловия сегмент на интернет пазара, да се вземе позитивния опит и да се отчетат грешките и недостатъците, да се разработи стратегия за конкурентна борба; Да се определят възможните варианти за синергия и партньорство в интернет пространството.
И в крайна сметка да се оцени сегашното положение на компанията на интернет пазара. Да се определи, доколко в настоящия момент Интернет е подходящ за решаването на едни или други задачи и да се оцени реда и целесъобразността на вложенията в тази сфера. Да се обозначат по-нататъшните стъпки за повишаване ефективността на присъствието в мрежата. А всичко това е важна отправна точка за разработването или коригирането на интернет стратегията на компанията.
Отрасловият обзор Industry PreView се състои от три основни блока (ако е необходимо всеки от тях може да бъде анализиран поотделно):
* Анализ на целевата аудитория на компанията в Интернет * Конкурентен анализ * Анализ на комуникационното поле на компанията